untitled.bmp 

Debbie Gibson-Lost In Your Eye

 I get lost in your eyes

我在你的凝望中迷失了方向

And I feel my spirits rise

然後感到我的靈魂正為你而起舞

And soar like the wind..

如風一般向天升騰..

Is it love that I am in?

這種感覺...是說明了我正沉浸在愛情之中?

 I get weak in a glance

我因你無意的一撇而疲軟無力(承受不住他的魅力)

Isn't that what's called romance?

難道這就是人們口中的羅曼史(戀情)?

..And now I know

...我現在才知道

'Cause when I'm lost I can't let go

一旦我為你而迷失了 我就無法說服自己離開你

CHORUS:

I don't mind not knowing what I'm headed for

我不在意我的所做所為是為了什麼目的而行

You can take me to the skies...

你能帶我遨翔在那遼闊的天空...

It's like being lost in heaven

這就像是掉落在美好的天堂

When I'm lost in your eyes

當我迷失在你眼中

VERSE 2:

I just fell, don't know why

我只是不住的墜落,不知到底為什麼

Something's there we can't deny...

有些事我們永遠不能否認(從後文判斷應指"愛"就是這件事)

And when I first knew

而當我第一次意識到時

Was when I first looked at you

就是我初次見到你的時候(一見鍾情)

 And if I can't find my way

當我無法釐清自己對人生的想法

If salvation seems worlds away

如果這世界似乎將不再得到救贖

Oh, I'll be found

喔,我知道 我無所遁形

When I am lost in your eyes

當我迷失在你深情的雙眼

 CHORUS:

I don't mind not knowing what I'm headed for

我不在意我的所做所為是為了什麼目標

You can take me to the skies...

因為你能帶我遨翔在那遼闊的天空...(忘卻煩惱,故不再對自己的生活戰戰兢兢)

It's like being lost in heaven

這就像是掉落在美好的天堂

When I'm lost in your eyes

當我迷失在你深情的雙眸

 VERSE 3:

I get weak in a glance

我因你一個無意的眼神而全身無力

Isn't that what's called romance?

難道這就是人們所說的戀愛?

Oh, I'll be found

喔,我知道 我無法遠離你

When I am lost in your eyes

當我迷失在你凝望著我的眼之中

http://www.jango.com/music/Debbie+Gibson 

arrow
arrow
    全站熱搜

    想說又說不出來 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()