tommy.jpg 

Life is full of lots of up and downs
人生充滿起起落落
And the distance feels further
夢想距離越來越遙遠
When you're headed for the ground
當你向下沉倫
And there is nothing more painful
還有什麼比這更痛苦
Then to let your feelings take you down
當你感覺跌落深淵時

It's so hard to know the way you feel inside
很難理解你內心想法
When there's many thoughts and feelings that you hide
當你隱瞞許多思想與情感
But you might feel better
但是你想讓感覺舒坦些時
If you let me walk with you by your side
如果可以我願意陪伴在你身邊


*And when you need a shoulder to cry on
當你需要一個可倚靠著哭泣的肩膀
When you need a friend to rely on
當你需要一個可以依賴的朋友
When the whole world is gone
當全世界都已經消逝
You won't be alone, cause I'll be there
你不會感到孤單  因為我就在你身邊
I'll be your shoulder to cry on
我將是你可以依靠著哭泣的肩膀

I'll be there 我就在你身邊
I'll be a friend to rely on
我是你可以依賴的朋友
When the whole world is gone
當全世界都已經消逝
You won't be alone, cause I'll be there
你不會感到孤單  因為我就在你身邊

All of the times when everything is wrong
當一切是那麼不順遂之時
And you're feeling like there's no use going on
你覺得你已經無法承受
You can't give it up
你千萬不要輕易放棄
I hope you work it out and carry on
我只希望你能堅持下去

Side by side with you till the end 和你肩並肩直到盡頭
I'll alway be the one to firmly hold your hand
我永遠會是那唯一緊握你的手的人
No matter what is said or done 不論遇到什麼 都不會改變
Our love will always continue on 我們的愛將延續到永恆

Everyone needs a shoulder to cry on
每個人都需要一個可倚靠著哭泣的肩膀
Everyone needs a friend to rely on
每個人都需要一個可以依賴的朋友
When the whole world is gone
當全世界都已經消逝
You won't be alone cause I'll be there
你不會感到孤單  因為我就在你身邊

I'll be your shoulder to cry on
我將是你可以依靠著哭泣的肩膀
I'll be there
我就在你身邊
I'll be the one you rely on
我將是你可以依賴的
When the whole world's gone
當全世界都已經消逝
You won't be alone cause I'll be there
你不會感到孤單  因為我就在你身邊

And when the whole world is gone
就算全世界都已經消逝
You'll always have my shoulder to cry on....
你永遠有我的肩膀可倚靠著哭泣

參考資料

英文是你打的我複製,中文是我自己記憶中看過的歌詞,希望你會喜歡!因為我超愛聽歌收集正版CD~
2007-04-03 18:35:47 補充

Tommy page是我超喜歡的歌,看到這首歌時,不自覺的又回到當初練唱這首歌的時光,感謝你!讓我在閒暇練打字時,重回往日溫暖回憶!

參考資料

我自己

2007-04-03 18:46:38 補充

稍微更正一下
If you let me walk with you by your side
如果可以我願意陪伴在你身邊

我想改成這樣會比較貼切一些
If you let me walk with you by your side
如果你願意 就讓我陪伴在你身邊

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    想說又說不出來 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()